A Google kereső meg a display hálózat

A google.hu keresőben

Amennyiben megnyitod a google.hu oldalt és beírsz a keresőben egy kulcsszót vagy kifejezést, akkor a természetes találatok mellett illetve felett megjelenhetnek az AdWords hirdetések. Ahhoz, hogy a hirdetésed itt megjelenhessen, szükséged van megfelelően kiválasztott kulcsszavakra.
Azt is tudni kell, hogy az internetezők idejük kb 5%-át töltik el aktív kereséssel. Az aktív szónak itt nagy  jelentősége van, hiszen itt valóban aktívan keresnek!

A display hálózat…

No de mi is az a display hálózat?
Ugye említettem, hogy a google.hu keresőt az emberek aktív keresésre használják, ahol rákattintanak számukra értékes, releváns tartalomra. Ezeken a tartalmakon megjelenhetnek a cikkek, blogírások alatt, mellett, közben AdWords hirdetések.
De miért is jó itt hirdetni? Azért, mert az internetezőket itt is el tudod érni, akár rá tudod bírni, hogy pl. iratkozzon fel a hírleveledre.

Eldöntheted, hogy kulcsszavak alapján szeretnéd a hirdetéseidet megjelentetni a display hálózaton, de lehet tartalomtól függetlenül is megjelentetni az általad kiválasztott honlapokon. Illetve lehet a kettő kombinációját alkalmazni. (kulcsszavakkal és te mondod meg, hogy hol jelenjenek meg a hirdetéseid).
A display hálózaton az internetezők tájékozódnak, keresgélnek (nem aktívan!), tehát itt általában más hirdetési szöveget szoktunk tesztelni, mint a keresőben.

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.