AdWords hirdetések

Tudtad, hogy a szöveges hirdetéseid címsora csupán 25 karakterből állhat? A hirdetéseid további két sora csupán 35-35 karakterekből? Ezzel a néhány karakterrel kell felhívnod a figyelmét az internetes böngészőknek.

Itt is hatalmas a reklámzaj.

Ha kimegyünk az utcára rengeteg plakáttal, szórólappal, újsággal találkozunk. Ha nézzük a televíziót akkor is. Ugyanez a helyzet az interneten is. Böngészünk, tájékozódunk, keresgélünk és folyamatosan reklámokba ütközünk. Ebben a hatalmas információ áradatban a hirdetésünknek valahogy ki kell tűnnie, amit lássunk be egyáltalán nem egyszerű.

Főleg, ha tisztában vagyunk a hirdetés “nagyságával”.
Tömören, lényegretörően kell fogalmaznunk, mert igen kevés hely áll rendelkezésünkre.

Az AdWords hirdetések felépítése:
A címsor a legfontosabb, hiszen először ezzel fogunk találkozni. Ez összesen 25 karakterből áll (szóközökkel, írásjelekkel együtt).

Gondolj bele mennyire figyelemfelkeltőnek kell lennie. Ha ez nem így van (tucat hirdetést írunk), akkor bizony nem fogjuk senkinek sem felkelteni a figyelmét.

Majd jön két sor (néhol egy sorként jelenik meg) 35-35 karakterrel és az utolsó sorban jelenik meg a honlapunk elérhetősége.

Hogyan tűnj ki a hirdetéseddel a reklámzajból?

  • Írj figyelemfelkeltő címsort
  • Ne a cégedet reklámozd, mert az senkit nem érdekel!
  • Emeld ki az előnyöket, mivel jobb, mivel több, mivel különlegesebb a terméked vagy szolgáltatásod, mint a konkurenseidé.
  • Ha a legfőbb előnyöd az ár, akkor írd bele a hirdetésedbe.
  • Legyen cselekvésre ösztönzés a hirdetésedben! (Vedd meg! Iratkozz fel! stb.)

Azt se felejtsd el, hogy a megfelelő céloldalra irányítsd a látogatókat!

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.