Értékesíts az AdWords hirdetéssel

a) Holnapodon van webáruház, ahol falfestékeket és azok kiegészítőit árulod.

Akár minden egyes termékedet meghirdetheted az AdWordsben, méghozzá a google.hu keresőben. A hirdetéseid a kiemelt helyen vagy a jobb oldali sávban jelenhetnek meg.

Kik azok akik itt rákattinthatnak a hirdetéseidre?

Azok, akik éppen pl. ki szeretnék festeni a nappalijukat és a festéshez festéket vagy éppen kiegészítőket keresnek a google.hu oldalon.

Tehát itt azok keresnek, akiknek konkrét elképzelésük van.

 

b) Honlapodon nemcsak webáruház van, hanem lehetőségük van a látogatóknak árajánlatot kérni, mert a céged falfestést is vállal.

Mit teszel ilyenkor? Feladod a hirdetést szintén a google.hu keresőben pl. szobafestésre. Ekkor a hirdetésre kattintókat az árajánlatkérő oldalra fogod irányítani.

Kik azok, akik itt rákattintanak a hirdetésedre?

Azok, akik éppen pl. ki szeretnék festetni a nappalijukat és a festéshez szobafestőt keresnek a google.hu oldalon.

 

c) Honlapodon elkészítettél egy olyan oldalt, ahol ötleteket adsz a falfestéshez (pl. minták elkészítéséhez) vagy éppen tanácsokat adsz hírlevél formájában azoknak, akik önállóan szeretnének a falfestéssel megbirkózni.

Mit teszel ilyenkor? Az oldalon elkészítesz egy hírlevél feliratkozást és meghirdeted az AdWords display hálózatán. (A display hálózatos hirdetések különféle blogokon, híroldalakon jelennek meg, ahol az emberek érdeklődnek, nézelődnek…) Itt nem csak szöveges hirdetést, hanem akár képes hirdetést is el tudsz készíteni.

Kik azok, akik itt rákattinthatnak a hirdetésedre?

Azok, akik éppen pl. ki szeretnék festeni a nappalijukat és ötleteket, tanácsokat olvasnak különféle oldalakon a falfestéssel kapcsolatban.

Az AdWords releváns oldalakra fogja elhelyezni a hirdetésedet, tehát olyan oldalon, amely falfestéssel kapcsolatos témákkal foglalkozik.

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.