Mi hasznom lehet, ha hírlevél feliratkozást hirdetek meg az AdWordsben?

Ezt legegyszerűbben egy példán tudom szemléltetni. Tételezzük fel, hogy oktató videót szeretnél értékesíteni, aminek a nyeresége 15.000 Ft.

A honlapodat kevesen találják meg, így döcög az értékesítésed.

Mit tudsz ilyenkor csinálni?

Gyűjts pl. hírlevél feliratkozókat az AdWords hirdetéssel.

A hirdetéseid olyan helyeken fognak felbukkanni, ahol a Te célcsoportod böngészget. Rákattint a hirdetésedre, ahol Te meggyőzöd arról, hogy iratkozzzon fel a hírleveledre. Ha feliratkozik, akkor küldöd neki a hírleveleket, amelyekben tanácsokat, ötleteket adsz a problémáinak megoldásához.

Tételezzük fel, hogy egy kattintásért 10 Ft-ot fizetsz, naponta 5.000 Ft-ot szánsz a hirdetésekre, ebből 500 látogatót csábítasz be a honlapodra.

A hírleveledre így naponta 100 fő iratkozik fel, ami havonta 3.000 főt jelenthet.

Tehát havonta 3.000 főnek adsz lehetőséget, hogy megvásárolhatják a termékedet vagy szolgáltatásodat.

Ha az 1% vásárolja meg (30 fő) a termékedet a feliratkozók közül, akkor is profitot realizálhatsz, méghozzá ebben a példában 300.000 Ft-ot.

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.