Mire elég napi 1.000 Ft AdWords hirdetési összeg?

Sok mindentől függ, de nézzünk inkább számszerű példákat!

Példa 1.

Van egy szakemberünk, aki 20.000 Ft-os szolgáltatást szeretne eladni a látogatóknak. A google.hu keresőben kezd el hirdetni. Célja, hogy az emberek a hirdetésen keresztül megrendeljék a szolgáltatását.

Tételezzük fel, hogy egy kattintásért 50 Ft-ot kell fizetnie. Így napi 20 látogatót tud elérni. Ha naponta ebből 1 látogató megrendeli a szolgáltatást, akkor hetente elkölt 7.000 Ft-ot, de nyer 7 látogatót, akinek eladja a 20.000 Ft-os szolgáltatását.

A heti nyeresége: 140.000 Ft (bevétel) – 7.000 Ft (költség)

 

Példa 2.

Szeretnénk felpörgetni a hírlevél listánk létszámát

Erre szintén a Google AdWords hirdetési rendszer kiváló választás, hiszen gyorsan meg tudod célozni a célcsoportodat. Itt inkább a display hálózatot használjuk (nem a google.hu-t). A hirdetéseid olyan helyeken fognak felbukkanni, ahol a Te célcsoportod böngészget. Rákattint a hirdetésedre, ahol Te meggyőzöd arról, hogy iratkozzon fel a hírlevledre. Ha feliratkozik, akkor küldöd neki a hírleveleket. Tételezzük fel, hogy egy kattintásért 20 Ft-ot fizetsz, így naponta 500 látogatót csábítasz be a honlapodra. Ebből feliratkozik a hírleveledre 100 fő (ez nem lehetetlen).

Heti 700 fő, ami akár havi 2.800 fő 30.000 Ft hirdetési költségből!

Két hónap alatt akár 5.000 fő felett lehet a listád.

Azért az még hozzátartozik, ha az AdWords hirdetéssel gyorsan épülhet a listád, de nem adsz nekik értéket, akkor akár gyorsan le is épülhet!

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.