Milyen a jó logó?

A “Miben segít a jó arculat a vállalkozásodnak?” cikksorozat második része

 

A logó egy cég, termék vagy szolgáltatás (márka) egyedi, könnyen megjegyezhető és felismerhető azonosító jele. (Lehet vizuális és audio logóról is beszélni.)

 

A jó logó letisztult, összhangban áll a cég tevékenységével vagy a termék/szolgáltatás természetével, kedvező képet alakít ki cégünkről, termékünkről, szolgáltatásunkról csupán megjelenésével is.

Nagy hiba, ha a logódat úgy kezeled, mint a céged történetét, tevékenységét, és kisnovellát akarsz belesűríteni.

Még nagyobb hiba a vicces képecskék alkalmazása a logó, embléma helyett. Lehet, hogy egy kicsi, induló cégnél jópofa egy talicskát toló sörhasú figura, de egy növekedésre szánt cégnél ez visszahúzó erő, komolytalan benyomást keltő elem.

Olvasd tovább ide kattintva!